söndag 26 juni 2011

Sweet sunday!

GoMorgon, sötaste ni!
Har ni haft en bra midsommarhelg?? Det har vi. :)

I fredags, Midsommarafton, jobbade jag 7-13.30. Sen åkte jag hem o fixade till mej lite grann, o drog sen vidare till H o hämtade upp lillfisan. Vi åkte ner till mamma&pappa, o sen kom H efter oss med husvagnen. Vi ställde iordning den o pratade lite skit innan han drog vidare.
Sen blev det en massa mat, grill, crockett, hemodlade jordgubbar&grädde öl/cider o mys hela kvällen. Det var en riktigt toppenkväll!
Igår så vaknade vi i husvagnen vid 7-tiden, låg där o pratade innan det var dax för lite frukost inne hos mamma. Framåt lunch så åkte vi hem. Jag klippte gräset, rensade lite i diverse rabatter (jaaa, jag vet inte varför- jag fick nåt jäkla ryck...) o grejade ute. Sen tog jag o Stina en cykeltur/promenad ner på byn o köpte lite lördagsgodis. Det var skönt med en långpromenad, men sen när vi om hem så slog tröttheten till! Så då blev det mat o soffhäng en stund o jag hade antagligen somnat ganska snabbt på soffan om inte bästaste Emmy skickat sms o frågat om vi ville komma dit. Det ville vi såklart! :) Så vi åkte dit en liten sväng o fick oss kaffe på trappan, medans lillfisan busade med djuren.
Sen blev det en lugn lördagkväll hemma. Jag kollade lite på datorn o slötittade på "Sex and the city"-filmen som gick på tv.

Det var våran midsommarhelg det! :) Lägger upp lite bilder sen, orkar inte dola med det nu.

Idag är det söndag o solen strålar! Så idag får det bara bli att hänga i solen o må gôtt. Tänker inte göra ett dugg idag- så det så! ;) Eller..jooo, jag måste nog dammsuga nu lite snabbt- men sen bir det sooolen! ;)

Hörs senare! PussPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar