onsdag 1 juni 2011

En sjukt härlig dag..

..har jag haft idag! :) Började dagen med att åka med mina kära arbetskamrater till Ragvaldstjärn. Där "jobbade" vi lite grann, åt god mat o fikade i solen. Supertrevligt! Och det blev riktigt soligt o fin på eftermiddagen, så nu är jag väääldigt solbränd (läs: RÖD) i ansiktet. Men det gillas! ;) Blir ju billigare än solariet... Hah!
Vi kom inte hem för ens klockan 17 o då åkte jag direkt o hämtade Stina. Sen åkte vi hem o grejade o gjorde fint på altanen. Jag måste måla utemöblerna oxå, men det tror jag att jag ska göra under semestern. Men det blev fint ändå! Jag tog lite bilder med mobilen, men batteriet dog nyss så jag får lägga ut dom imorgon istället. När vi var färdiga med det så tände jag grillen o vi grillade lite ytterfilé o majskolvar. Det är ju bara sååå gott med grillad majs! Det skulle nog både jag o lillfisan kunna äta varje dag. :) Så det kommer det nog bli en hel del nu under grillsäsongen...
När vi hade käkat så var det läggdax för Stina o sen dess har jag kollat på tv, pratat med min bästaste Anna♥, bokat in en Karlstaddejt med henne, pillat lite på datorn o nu ska jag bara plocka undan tvätten i badrummet, sen ska jag sova. Imorgon väntar en ledig dag o sovmorgon! Love it! :)

Ni vet att ni är underbara, vá?!! Kärlek till Er!
 Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar