torsdag 19 maj 2011

Torsdagkväll

..och inte ett dugg på tv:n. *suck*

Idag jobbade jag ~7-13.30 o sen skulle jag på en kurs klockan 15, så då fick Stina vara på dagis till klockan 16. Det betydde att jag hade 1,5 timme ledigt på eftermiddagen o då passade jag på att åka till gymmet. Lovely! :) En svettig halvtimme var precis vad jag behövde. Sen åkte jag hem o tog en snabbdusch o sen vidare till kursen. När den var färdig så åkte jag direkt till dagis o hämtade lillfisan. Jag tror faktiskt att hon redan är lite piggare o hon har inte haft ont alls idag.
MEN- jag skulle kunna göra vad som helst för att slippa ge henne penicillinet!! Det är sååå svårt! Usch, vilket bråk det var förut när jag skulle ge henne. :(  Det sög all energi ur mej- inget roligt att behöva bråka med henne så...även fast det bara är för hennes egen skull. Tur att hennes pappa kommer hem idag, så att vi kan hjälpas åt imorgon.

Nu har jag inget mer att skriva, men imorgon är jag ledig så då blir det säkert ett o annat inlägg.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar