fredag 13 maj 2011

T.G.I.F

Thank God it´s Friday!! :)

Ååh, va irriterande det var att det försvunnit inlägg då! :( Jag skriver ju aldrig något intressant/avgörande, men det känns ändå trist att det bara är borta... Ärligt talat så minns jag inte ens vad det är för inlägg som har försvunnit, men irriterad är jag! ;)

Idag är det äntligen fredag o nu väntar TRE lediga dagar! Gissa om jag är nöjd?!! Det ska bli helt otroligt skönt. Måste erkänna att jag är gaaaanska trött på jobbet för tillfället... Men det är väl så på våren. Och idag är det ju faktiskt bara 65 dagar kvar till semester! ( Ja, just det- det var ju det jag skrev om i det senaste inlägget...viktigt... ;) )
Vi har inga planer alls inför helgen, o det känns skönt! Det enda jag har tänkt är att vi ska åka till gymmet imorgon, eftersom det inte blev någon träning idag. Så det blir väl vid 10-tiden imorgon. Det är lika bra att dra iväg direkt när det öppnar så har man det gjort.. ;) Annars så hoppas jag väl på att det ska bli lite fint väder, så att vi kan grilla. Och kanske få lite sol på näsan.

Nästa helg är det premiär på Kolsnäs...ska man dit tro?? ;)

Nu ska jag hänga en tvätt o sen blir det film o soffmys.♥

Hoppas ni har haft en fin fredag & att ni har mycket roligt att se fram emot i helgen!
Puss&Kram

Mina bästaste vänner...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar