måndag 30 maj 2011

Matlåda

Just nu står jag här i köket klockan 21 o lagar MAT! Grillfilé o tomatsallad...Mums! :) Fast det ska bli matlåda. Så nu tänkte jag passa på att blogga lite samtidigt! :)

Igår var det Morsdag o det firade jag o Stina med att ha en riktigt lugn o mysig dag. Vi gjorde inget speciellt.

Idag har jag jobbat~7-13.30 o efter det hämtade jag lillfisan på dagis o åkte hem o klippte gräsmattan. Sen dök bästa Emmy in på lite kaffe o hämtade några flyttlådor som jag plockat fram åt henne. Efter det så åkte jag ner till mormor&morfar o tippade av Stina där o åkte vidare till solariet. Det var sååå skönt att sola! Sen hämtade jag henne igen, efter 20 minuter o då åkte vi direkt ner till Öjervik o matade/låste in hönorna.
Där passade vi på att plocka lite av mammas blommor, så nu luktar det så gott av både syrén o liljekonvalj här hemma. Lovely!

Nu ska jag pilla ihop det sista med matlådan, hänga en tvätt o sen blir det nog natta!
Hoppas ni har haft en toppendag! PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar