fredag 20 maj 2011

Kväll?

Oj, va fort den här dagen försvann fort! Typiskt, när man bara är ledig en dag. Men jag ska inte klaga, jag är ledig på söndag igen.. ;)

Efter att Pappa varit här o fikat så kom nästa kaffegäst. :) H kom för att hämta Stina o stannade en liten stund o fick sig lite kardemummakaka innan dom drog vidare mot sommarstugan. Då åkte jag o storhandlade. Såhär såg det ut när jag kom hem....
Nu jäklar har vi mat så vi klarar
oss ett tag! ;)

Jag packade upp alla grejor o fixade lite här hemma, sen åkte jag direkt till gymmet. Där gick det riktigt bra, jag tränade nästan en hel timme! Jag brukar lessna efter en halvtimme annars... Riktigt skönt att komma hem o verkligen känna att kroppen fått jobba lite. Nice! :)
Tulpaner från min
egen trädgård.
Fina vá?
Nu har jag precis städat undan o dammsugit (för andra gången idag) o duschat. Och pratat i telefon med bästaste Anna o planerat en spännande kväll framöver. Tänker inte avslöja något, eftersom jag inte är helt säker på om det blir av än- men det ska bli riktigt kul!

Nu ska jag hoppa i "pyjamasen" ;), slänga mej i soffan, dricka upp min öl o äta lite mer chips. Imorgon väntar jobb~7-15.
Hoppas ni har en underbar FredagKväll!! Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar