fredag 20 maj 2011

Kopia

Kopierar en lista från Emmy´s blogg.
Fast med mina egna svar förståss..


Vad tycker du om kärlek? Inget är väl bättre än kärlek?!!
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Alltid!
Har du svårt för att bli kär? Ja..
När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Njaej..
Gjort något riktigt dumt? Kanske det....;)
Gjort något du verkligen ångrar? JA! Vem har inte det??
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, jag säger det inte annars!!!
Vad hatar du verkligen? Det skulle jag aldrig avslöja här...
Varit kär? JA!!!!
Är du ensam nu? Ja...typ.

SENASTE PERSONEN SOM:

Såg dig gråta? Henric
Fick dig att gråta? Person? Det vet jag inte..
Du delade en dricka med? Stina
Du gick på bio med?Stina
Skällde på dig? Det vet jag inte?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Kramat någon? Såklart!
Pussat någon? Japp
Köpt någonting? En jäkla massa mat!! :)
Sjungit? Joo, det har jag nog... ;)
Saknat någon? Ja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar