tisdag 24 maj 2011

GoKväll! ♥

Oj! Bloggade jag inte alls igår?! Inte likt mej... ;)

Igår var en lite rörig dag. Jag var tvungen att ringa till Vårdcentralen igen o fick en tid efter jobbet. Där visade det sig att Stinas öra såg sämre ut än någonsin o att det pencillin hon just ätit i 5 dagar var fel o hade inte hjälpt alls. Så vi fick ett nytt penicillin, som hon ska äta i 10(!) dagar nu o hon ska helst inte vara på dagis.. Idag har hon fått vara med mej på jobbet o det älskar hon! :) Nu hoppas jag att den nya medicinen hjälper o att det blir bra fort.
Men efter att vi varit på Vc o Apoteket så åkte vi hem o jag lagade en jättegod middag, som vi bjöd bästaste Linda på, så det blev i alla fall en bra avslutning på kvällen.

Idag, efter jobbet, så kom Anna o barna hit på lite fika. Det var jättemysigt o man kan ju inte göra annat än älska dom 2 små charmtrollen, vilka godingar! :)

Imorgon är jag ledig. Det ska bli skönt! Vi ska ha en riktig mysdag. Förhoppningsvis så blåser det inte lika mycket som det gjort idag, för jag har ställt in mej på en morgonpromenad... Sen måste vi köpa mjölk oxå, innan goaste Jojjo kommer på morgonkaffe klockan 9.
Nu är lilla mamma hemma från jobbet några dagar så henne måste vi absolut hinna med att träffa imorgon!! Och så skulle det vara nice med en tripp till gymmet..

Nu ska jag plocka undan lite, ta fram lite bullar ur frysen till morgondagens kaffegäster o ta en snabbdusch, sen blir det nog sängen. Hoppas bara att jag orkar somna- råkade ju somna på soffan en stund förut... ;) Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar