måndag 16 maj 2011

GoFörmiddá!

I natt sov Stina hela natten o det verkar som om det onda i örat har gett sig! Wohooo! :) Hon är fortfarande lite sliten, såklart, men har i alla fall inte ont. Om det fortsätter såhär idag så får det bli jobb/dagis imorgon.

Jag gick o la mej redan klockan 21 igårkväll, så när lillfisan vaknade vi 7 så var jag riktigt utvilad! Hah! Skönt!! :) Så nu har vi hunnit med en hel del på morgonkvisten. När vi hade gjort oss iordning o fått lite frukost så åkte vi ner på byn o till Jajjan. Jag skulle hämta/betala mitt halsband som jag beställde på smyck-partyt o jag ville fixa det innan hon åkte till jobbet. Sen åkte vi till kommunhuset o lämnade ett papper, o sen hem igen. När vi kom hem så satte jag lillfisan i vagnen o tog en långpromenad. Eller, ja, det blev bara 35 minuter- även fast jag gick jättelångt! Aja, promenad blev det i alla fall! :)

Det är alldeles grått ute o det ser ut att bli regn... Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men det får nog bli en ganska lugn dag idag oxå. Jag återkommer! Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar