lördag 9 april 2011

Tjingeling!

Oooohhh, vilken härlig lördag jag har haft!
Började dagen på jobbet 7-13.30. Riktigt nice med en så kort tur, det är inte så vanligt på en lördag! Direkt efter jobbet så drog vi till Karlstad på skoshopping- Wohoo! ;) Kom hem med 4 par... 3 till lillfisan o ett par ljusa mockastövlar till mej. Inte alls vad jag hade tänkt mej, men dom va riktigt snygga (o dessutom löjligt billiga!!) Så nu har vi vårskor.
När vi kom hem så drack vi kaffe innan H o lillfisan drog vidare. Då åkte jag till solariet o bättrade på brännan en aning- sååå gôtt!
Nu har jag precis kommit hem efter en powerwalk i det härliga vårvädret. Ska ta tag i lite städning ( till tonerna av Veronica Maggio´s senaste låt- "Jag kommer". Skön låt! ),
sen blir det duschen --> soffan --> sängen!♥


Riktigt bra dag!!! Puss&Kram// Linda

Ps. Återkommer med bilder på skorna! :) Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar