måndag 25 april 2011

Planering

Jag är bara ledig en dag den här veckan (förutom nästa helg, alltså)
o såhär ser planen ut för morgondagen! :)

- Morgonpromenad/cykeltur (förhoppningsvis) i morgonsolen
- Mysfrulle med mitt lilla ♥
- Plantering av lökar i trädgården (fick lökar av mamma förut idag)
- Dusch/smink/kläder
- Lunch (men vad??)
- Promenad/cykeltur ner till min morfar o lämna nyckel
- En sväng byn o inhandla nån liten blomma..
- Grillning, vin o myyyys på Älvgatan resten av dagen/kvällen!

Låter väl som en bra dag??! ;) Det tycker jag i alla fall!
Nu ska jag göra ett litet varv i frysen o se om jag kan hitta nån lunchmat o sätta på en tvättmaskin.
Sen blir det att bädda ner sig! Puss&GoNatt


Lite mörk bild tyvärr..



Såhär ser det ut bredvid mej i soffan! :)
Lillfian vaknade o ville komma ut å mysa med mamma i soffan.
Hundis o Kitty fick oxå följa med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar