måndag 18 april 2011

4 km

Vilket underbart vårväder!
 Känns som om jag skrivit det varenda dag, men det finns ju inget bättre än VÅR!
Eller hur?! :)

 Idag har jag jobbat~ 7-15 (lite snopet, trodde att jag slutade 13.30..). Direkt efter det så hämtade jag lillfisan på dagis o sen tog vi en cykeltur ner till min mormor&morfar. Stina cyklade heeela vägen, både dit o hem! Det är fan inte dåligt gjort!! Det är nog i alla fall 4 km, fram&tillbaka. :)
 *stolt som en tupp* Det var skönt att få en riktig promenad, o dessutom lite fika hos mormor.
 Imorgon ska jag o Emmy göra schema på jobbet. Får väl se hur det går... Så då blir det en lång dag på jobbet. Bara att hoppas på att det inte blir lika fint väder som idag, så att det känns lite lättare
 att sitta inne hela dagen. Hah! :)
 Till helgen är det påsk o jag ska jobba. Typiskt! Menmen, vi ska på påskmiddag på fredagen i alla fall. Det ska bli mysigt! Jag funderar på om jag ska baka en påsktårta o ta med mej... Någon som har något kul tips? 

Neee, nu ska jag mysa i soffan o se på Bolibompa! Puss&Hejsålänge 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar