söndag 3 april 2011

3:e April

Vilken sjukt onyttig dag jag har haft idag!
Tränat? Jorå, det har jag gjort- en svettig timme på förmiddagen. Men det kompenserade jag med att äta pizza o kladdkaka resten av dagen... Bra, Linda!
Aaja, det var ju faktiskt inte hela världen- det bli nog sommar ändå, eller va tror ni??!! ;) Haha!


Stina på gymmet! :)

Vi har i alla fall haft en superskön o slapp söndag, precis som det ska vara! Tränade på förmiddagen, åkte hem o duschade o sen drog vi iväg till Vårvägen. Lillfisan o jag blev ditbjudna på mat, o det säger man ju inte nej till. Så det blev pizza, kaffe&kladdkaka, soffhäng o allmänt trevligt sällskap.
Annars så har vi inte hunnit med så mycket annat idag...men det är ju faktiskt söndag- vilodag! ;)

Stina sussar sött i sin säng o jag pratar i telefon med Anna (för ovanlighetens skull ;)). Ska försöka kolla lite på tv:n...om det är nåt att se.
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar