söndag 6 februari 2011

ToppenHelg!

Igår hade vi en helt otroligt mysig Lördag!
Vi började dagen med en riktigt skön sovmorgon o sen blev det lite frukost i lugn&ro. Det är nog det bästa med lediga dagar, att man inte behöver stressa iväg på morgonen.
Efter dusch o lite annat fix så drog vi ner på byn o fick oss lite fika på konditoriet- Kaffe & Chokladbiskvi! Jajjemän! :)
Jag hade bestämt mej för att kolla efter en ny handväska, min senaste har helt plötsligt blivit för stor... ;) Jag visste dessutom att det var väskrea i en av butikerna här i byn. Och jag hittade en jättefin, svart skinnväska för bara 200kr! Alldeles lagom liten. Sen gick vi till biblioteket. Det tyckte Stina var toppen! Vi var där i nån timme- tittade i böcker, tittade på folk o lånade med oss en hel hög böcker hem.
När vi var klara på 'bibblan' var det dax för lite mat. Stina fick välja, så det blev hamburgare på Sibylla! Där träffade vi lillfisans farmor&farfar o fick oss en trevlig pratstund innan vi fortsatte mot Coop för lördagsgodis-inhandling. :) Sen var det bara att åka hem, hälla upp godiset, stoppa in Ice Age2 i dvd:n o parkera i soffan! Der var riktigt nice, tyckte både jag o Stina! ;)
På kvällen gjorde jag som alla andra svennebananer- såg på Melodifestivalen.






Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del redan... Färgat håret, duschat, bakat en Silviakaka, hjälpt Stina att städa hennes rum, dammsugit överallt o nu har jag just lagat lite lunch. Jag gissar på att mina föräldrar kommer förbi o fikar i eftermiddag, dom måste ju hämta bilen här. Och när jag pratade med H i torsdags så sa han att han nog skulle titta in idag, så vi får väl se vad resten av dagen har att erbjuda. Nu ska jag i alla fall äta lite mat!
HA EN BRA DAG! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar