tisdag 22 februari 2011

Tiiisdag

Ikväll blir det riktig Lady&Lufsen middag- spaghetti o köttbullar! Mums!
Fick improvisera lite i brist på potatis.. ;)

Jahaaa..jag har jobbat o varit på lönesamtal, så nu var det ganska skönt att komma hem. Har inte tänkt göra så mycket ikväll, bara slappa i soffan. Ska väl bara röja undan lite disk o så här i köket först, men sen blir det nog en lugn kväll! :) Imorgon har jag tänkt träna efter jobbet o handla hem det sista till Stinas kalas på fredag, men jag får väl ringa min privatchaufför o kolla läget först... (lilla mamma, alltså ;) ) Måste i alla fall handla hem lite grejer till bullbak.

Igår hade vi fullt upp, and I love it! ;)
Tränade på förmiddagen, skyndade hem o bjöd bästaste Linda på kaffe innan hon skulle vidare på jobb o efter det kom äntligen Anna o Edvin på besök. ♥ Vi drog ner på byn o där bjöd sötaste Anna på fika på kondiset,  sen tog vi en sväng i affärerna. Jag passade på att köpa alla presenter till Stina, så nu har jag det gjort! :) (Hoppas att hon blir lika nöjd som jag...)
När dom åkte hem var det dax för kvällsmat o soffhäng. Precis innan lillfisan skulle gå o lägga sig så dök hennes pappa upp, till hennes stora förtjusning! :) Så då blev det lite mys innan han skulle dra vidare till Norge.
Det var en helt ok måndag! ;)

Nu ska jag rota ihop allt som jag rotat fram i köket! Tjing!

Hanna: Tack för hjälpen! ;) ♥





1 kommentar: