onsdag 16 februari 2011

Pimpla??

Jäklar, vilka fina o goda piroger jag fick till!! Fyllda med köttfärsröra o så sallad o en kall sås till- Mums!
(Jag har bildbevis, men jag är för trött för att pilla med det nu. Det får bli imorgon.)

Stina o jag har haft en helmysig eftermiddag här hemma. Bakat, läst böcker, målat naglarna o myst framför Bolibompa!
Min lilla Ängel- vilken lycka att hon finns!!

Vem det är på bilden? Ingen aning.
När jag hade gjort pirogerna så blev jag så himla sugen på picknick, eftersom det är riktig 'plocka-med-sig-ut-i-skogen-mat'. :) Så om det inte är full snöstorm eller 34 minusgrader till helgen så får det nog bli något sådant.. Kanske pimpelfiske? Mjaaa, det där får jag nog fundera på! Skulle vara kul för lillfisan oxå. Appropå det så har vi bestämt idag att vi ska gå på bio i slutet av februari, för då kommer "Gyllene Knorren" hit till byn. Det ser hon fram emot! :)

Imorgon ska jag jobba igen, efter det blir det träning o sen får vi väl se vad resten av dagen bjuder på! ;)

Linda~ Krya på dej!


GoNatt mina vänner & sov så gott! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar