lördag 26 februari 2011

Kaffe&skvaller

Ensam hemma, börjar inte jobbar för ens klockan 15.00, o vad gör jag?? Jo, ingenting! Det är väl så typiskt! Nu har jag ju all tid i världen att få något vettigt gjort här hemma, men nej- då fastnar jag i soffan vid datorn! Skit.


Kaffe&skvaller = Helg!♥


Men nu har jag i alla fall tvättat bort gårdagens smink (ja, det händer ganska ofta att jag inte orkar tvätta bort det på kvällen. Shame on me! ;) ), så nu ska jag försöka ta tag i dagen. Klockan bara springer iväg! Mat till matlåda står i ugnen- kycklingfilé. Ska fixa till en sallad till det.
Nyttigt? Joo, det kan liksom behövas efter gårdagen... Gissar på att jag fick i mej ca 12000 kalorier o gjorde väl av med ca 4..... Så ja, det behövs! ;) Haha!



Jag hoppas att ni får en underbar helg!!
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar