måndag 28 februari 2011

GoKväll

..mina vänner!

Har lite dålig bloggfantasi idag, men ett litet inlägg ska jag väl få till! ;)
Dagen har sett ut som dom flesta andra- jobbat, tränat, handlat, lagat mat, ätit o sett på tv:n. Och dessutom lyckats klämma in en snabbfika med sötaste Linda o det var nog det bästa idag! ♥ Alltid lika mysigt att träffa sina vänner!
Imorgon väntar en riktig toppendag! Det ska bli sovmorgon, biblioteksbesök, fika på kondis o bio. Det tror jag kommer bli en riktigt bra dag!! Känner jag mej själv rätt så kanske det blir någon liten shopping oxå.. ;) Måste i alla fall köpa nya hårspännen åt Stina o så hörde jag av Emmy att det är total-utförsäljning på en av byns klädbutiker, så där kanske det blir ett litet besök. Om vi vågar oss dit, Emmy! ;)

Har bestämt mej för att försöka vara lite nyttig den här veckan, men vi får väl se hur det går... Började bra idag i alla fall, men det är ju bara måndag... Hahha! Nu ska jag borsta tänderna o hoppa i säng. Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar