måndag 14 februari 2011

14 februari

Har Ni haft en bra dag nu då?? :) Det hoppas jag.

Den här dagen har bara sprungit iväg tycker jag, fort som tusan har den gått! Började, som våra lediga dagar oftast gör, med sovmorgon o mysfrukost. Jag hasade runt i morgonrocken enda tills klockan elva på förmiddagen! Lovely!!
Men sen blev det fart på oss- dusch, lunch, föreläsning, träning o sen hem igen.
Föreläsningen var på biblioteket, så mamma tog med sig Stina dit o tittad i/lånade böcker medans jag var där. Sen åkte vi till Mormor&Morfar o lämnade av lillfisan där på kakbak o åkte till gymmet. När vi kom hem igen så fixade jag till lite god middag- hemgjord kycklingpytt med en ljummen sallad -o sen åt vi efterrätt o hade det mysigt i soffan.
En riktigt lyckad Alla Hjärtans Dag om ni frågar mej! <3

Imorgon jobbar jag en kvällstur o lämnar med andra ord Stina på dagis klockan elva, så då ska jag försöka få lite gjort här hemma innan jag måste till jobbet.

Bedtime! Sweet Dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar