onsdag 8 december 2010

Onsdag

HejHej!
Hur har ni det?
Vi har det bra, fast det har varit en ganska händelselös dag idag. Söta Jajjan var här på förmiddagen o det var riktigt mysigt, som vanligt. Synd att det blir så jäkla sällan bara!! Vi drack kaffe o hon kom med en massa skvaller. Ibland undrar man vad det är för folk som finns i ens närhet..en del kan ju inte vara riktigt friska?!! Meeeen, måste erkänna att jag nog är lite skadeglad i alla fall..hehe! ;)
Skit ska skit ha, vet ni!

Nu har lillfisan o jag slappat i soffan så länge att jag börjar få sittsår, så nu måste jag nog göra nåt! Men det är typ -15 grader ute o det kräksnöar, så det får nog bli någon inomhusaktivitet. Städa badrummet kanske? Kul..nej. Behövligt..ja. Men först ska jag slå en pling till lilla Anna! :)

Jag kanske återkommer senare- Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar