onsdag 15 december 2010

Julhandling

Får göra ett nytt inlägg, det bara muppade sig med bilderna på det förra..

Idag har jag, Stina, Anna o Edvin varit på Bergvik o shoppat. Så nu har jag handlat ALLT inför jul! ALLA julklappar O ALL julmat! Tjohooooo, va gôtt!! Det enda som jag inte har inhandlat är julspriten. Jaa, sprit å sprit- det är väl lite glögg o nån julöl som jag ska ta hem, annars är det väl inget särskilt.

Men shit, va skönt det känns att ha köpt alla julklappar! Och jag är riktigt nöjd med allt. Vi var på Ikea oxå, så nu har jag allt till Stinas room makeover! :) Det ska bli så himla kul att få göra om lite i hennes rum! Jag har faktiskt köpt en hel del grejer, så det kommer verkligen att bli helt nytt!

Dessutom så köpte jag ett nytt soffbord till vardagsrummet- så jag får väl räkna det som min juklapp! ;) Ett runt, vitt alldeles lagom stort litet soffbord- heeeelt perfekt! Det har ju liksom varit tanken enda sen jag köpte soffan, att jag skulle ha ett vitt runt bord till.
Så nu är det fullbordat! ;)

Nu är kylen fylld med sill, skinka, senap, julmust, hemkokta kolor, anjovis o en massa annat gott inför jul!
Längtar som tusan!
Men nu är det inte länge kvar...9 dagar till Julafton!



Nu måste jag nog hoppa i säng, om jag ska orka gå upp imorgon...men vi är ju lediga så det blir väl liite sovmorgon i alla fall! GoNatt & SovGott! 

1 kommentar:

  1. Sicken lyx! ALLA klappar klara på en o samma dag! Det kanske ska bli en milstolpe här med!? Jag är bra nära iaf eftersom jag bara har 2 klappar kvar nu! :D Annars är jag alltid som oftast en i vimlet dan före dan!

    SvaraRadera