lördag 4 december 2010

Jobblördag

Nu har det varit lite dåligt med bloggande igen..men jag kommer alltid tillbaka! :)

Jaha, vad har hänt sen sist...? Jo!

Igår var lilla Anna o jag till Karlstad på big time shopping!! Det var såå himla kul! Hittade precis det jag skulle ha o lite till.. Egentligen skulle vi på det där mingelpartyt oxå, som jag skrev om sist- men vi struntade i det. Vi var så upptagna med våran shopping, så det kunde kvitta. :)
Köpte mej en jättefin klänning till jul, nya pumps (sååååå snygga!!!), en ny parfym, en bolero, muffinsformar från Lagerhaus, luciaklänning till lillfis o en hel del julklappar. Måste säga att det var den mest lyckade shoppingen på länge! Tänkte slänga ut lite bilder på de nya inköpen, men batteriet till kameran var givetvis urladdat så det får bli imorgon. Måste ju visa er den fina klänningen! :)
Efter en riktig heldag i stan så åkte jag till H, lämnade av hans födelsedagspresent o tittade på film en stund. Sen var det raka vägen hem till sängen, trött som tusan!

Idag har jag spenderat lördagskvällen på jobbet, slutade nu vid 21. Det var riktigt skönt att ta en promenad hem, inte så kallt. Nu ska jag mysa ner mej i soffan en liten stund o försöka varva ner- sen blir det natta!
Upp å jobba kl 6.45!
Sov Gott!

Grattis på födelsedagen, pappsen!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar