måndag 15 november 2010

Weekend

Oj, vilken helg!!

Min hotell-helg med världens bästa Emelie var verkligen helt underbar! Vi hade så himla kul- o det var precis vad vi behövde båda två.
Vi åkte buss från Sunne till Karlstad, vilket var ganska tidsödande o väldigt drygt. Men vi ägnade hela resan åt djupa samtal. Det fortsatte vi sedan med över en kopp kaffe, på Café Royal mitt inne i stan, innan vi begav oss mot hotellet. Clarion Hotel Bilan är ett gammalt fängelse, som dom byggt om till hotell. Alla hotellrummen är ombygda celler! Häftigt! Det var ett jättefint rum, med galler för fönstren o stort fint badrum. Där drack vi vin, pratade o hade mysigt. När klockan började närma sig 21.30 så drog vi ner på stan o letade reda på en restaurang som Anna tipsat oss om- Alfie. Där åt vi världens goaste mat! (Den restaurangen kan jag verkligen rekommendera!!) Biffstek med vitlökssmör, råstekt potatis o rött vin...Mmmmmm! :)
Efter maten gick vi ett varv på stan o kollade in vilket uteställe som passade oss bäst, innan vi tillslut hamnade på Tempel. Där dansade vi o hade kul natten lång!
Det var hur roligt som helst! Skönt att få fly vardagen o bara njuta..
Tack för en toppenhelg, vännen! <3

Igår var jag lite trött, efter en lång natt- men söndagen blev riktigt bra ändå... *KÄRLEK*

Nu ska jag se på Bolibompa! Puss/L

1 kommentar:

  1. Var verkligen HELT underbart! Tack vännen!/Emelie

    SvaraRadera