tisdag 16 november 2010

Min tisdag

Gick ur sängen, duschade, gick med lillfis till dagis, sprang till jobbet, jobbade, var på avdelningsmöte, sprang till dagis, hämtade lillfis, gick hem, parkerade barnet i soffan, satte på dvd:n, storstädade i köket, lagade mat, åt mat, tittade på Bolibompa, dammsög hela huset, nattade lillfis, parkerade mej själv i soffan o ja, sen dess har jag suttit här...

Det är vad jag har gjort denna gråa tisdag! :) Blev en ganska lång dag på jobbet, eftersom vi hade möte på eftermiddagen. Vi var inte hemma för ens 16.30. Skulle egentligen ha behövt städa lite mer här hemma, men det blev bara köket som fick sig en rejäl omgång. Men jag är ledig imorgon- får bli mer städning då. Fast jag ska ta tag i klädhögen i sovrummet nu, passar bra till Desperate Housewives! ;)
           SweetDreams!/ Linda



Tankarna är många...ser fram emot fredag!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar