fredag 19 november 2010

Jobba

Jahapp! Då var det fredag..o ikväll ska man jobba...blä. Börjar om knappt en timme..blä.

Idag har vi varit på utvecklingssamtal på dagis, o det gick alldeles utmärkt! Hon sköter sig så bra o utvecklas otroligt fort- KUL! Duktig tjej som redan kan skriva sitt namn, o snart mamma oxå. Inte dåligt för en tre-åring!! *SkrytSkryt* ;)
Efter mötet bjöd jag på lite lunch, innan H o lillfis drog vidare. Sen ringde jag o pratade lite skit med bästa Emmy, o nu sitter jag här. Ska strax dra till jobbet, börjar kl 15.00. Känner mej inte ett dugg sugen på att gå ut i det här bistra o kalla vädret, men det är väl bara att gilla läget.. Har ju i alla fall en ny, fin o varm vinterjacka! :)

Kan ni fatta att det är Advent redan nästa helg???!!!
Helt sjukt! Men det ska bli så mysigt, jag längtar!
Måste börja se över alla julgrejer nu- i fall jag har sån otur att jag kanske måste köpa något nytt??!
Hehe.. ;)
Jag är faktiskt ledig fre-sön nästa helg så då ska det bli mys på hög nivå, heeeeela helgen!

 Nej, nu måste jag gå till jobbet! Ha en fin kväll! Puss/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar