måndag 8 november 2010

GóKväll!!

Pust!
Åååååhhhh, vilken jobbig eftermiddag!! Stina är i vanliga fall världens goaste o snällaste unge- men idag har det börjat växa ut små horn i pannan på henne... Allt jag sa var fel, allt jag gjorde var fel o allt var tråkigt! *SUCK* Tur att det inte är så varje dag i alla fall! Och att hon går o lägger sig kl 19... ;)


Idag har jobbat o arbetsdagen gick rikigt fort. Skönt! Nu är jag ledig två dagar o det skall avnjutas!!! Imorgon ska vi först o främst ta oss en rejäl sovmorgon (hoppas jag..), o sen på eftermiddagen så ska vi hälsa på käraste Eva-Lena. Det ska bli hur mysigt somhelst- det var så längesen vi träffades.
Hade hoppats på att kunna ta en tur till Linda på förmiddagen, men så blir det tyvärr inte. :( Jag måste ju låna bil, men kunde inte få den förens till lunch o då känns det lite stressigt att åka till Stöpa. Så det får bli en annan dag..

På onsdag får jag nog besök av sötaste Emmy, o jag funderar på att bjuda på Lussebullar o Julmust! ;) Tror att det kommer vara uppskattat... ;P Om jag hinner baka. Vi får väl se! Det kan vara stressigt att vara ledig ibland.

Hade tänkt lägga ut en bild på den fina ljuslyktan som jag fick av Linda, men det tyckte tydligen datorn var en skitdålig idé. Så det får väl va då..men den är fin!!! <3

Fick ett jättegulligt sms förut som värmde mitt hjärta! Ibland behöver man höra att det man gör är bra.
 All kärlek!


Hoppas Ni har en bra måndagkväll, mina vänner! Puss/ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar