torsdag 14 oktober 2010

Trööööööött!

Herregud, hur trött kan man vara egentligen?? Jag känner mej helt slut. Somnade på soffan i över en timme förut o jag är fortfarande lika trött.
Och det värsta är att när man är trött så blir allt så himla jobbigt- man grubblar mycket mer än vanligt o äter heela tiden... Kroppen känner ju att energin är slut o tror då att det är mat/socker som behövs. Suck!
Tror att jag ska ta en tur till Apoteket nån dag o införskaffa lite vitaminer. D-vitaminer har jag hört ska vara bra på hösten, när mörkret kommer. Värt att prova i alla fall! :)
Imorgon är det arbetsdag o sen är det ledig helg!! Gôtt! Har inte en enda plan o det känns jätteskönt! Det sägs att det ska bli ganska fint väder på lördag, så då skulle det sitta fint med en fisketur.. :) Men vi får väl se.
Neeee, nu ska jag krypa ner i min härliga, nybäddade o väldoftande säng! Och se fram emot helgen, med allt vad det innebär! ;)
Sov Gott! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar