lördag 2 oktober 2010

Härlig lördag!

Japp, det har vi haft idag! :) Shopping, fika o en jäkla massa mys har stått på schemat idag! Böjade morgonen med att baka en kaka, efter ett recept som jag nyligen fått av goaste Linda. Riddarkaka hette den, o den blev himla bra! Kul att testa nåt nytt..

På förmiddagen drog vi ner på byn o kollade in butiksutbudet lite grann. Stina köpte sig ett par sago-skivor o jag fick mej äntligen(!) en ny foundation, o dessutom så hittade jag en skitsnygg oversized skjorta på Lindex. Kul! Den var riktigt snygg o hur skön som helst- så den kommer jag nog att bo i ett tag framöver... ;) Kan lägga ut bild imorgon! (Har den ju på mej nu... :) )

Sen sprang vi in på Living o fyndade en ny ljuslykta till hallen- 10 kronor!! Hah! Och lite annat småkrafs slank med, bl.a. dom här mysiga kylskåpsmagneterna... Ogillar magneter annars, men de här kunde jag inte låta bli! :) Jäkligt dålig bild (det är för mörkt), men på den med text står i alla fall; Kärleken är det enda som blir mer ju mer man slösar med den.



När jag står i kassan o ska betala mina magneter så får lillfisan syn på sin morfar o rusar ut ur butiken o ropar på honom. Pappa var glad att se oss o bjöd på fika på kondiset. Det var trevligt!
Nu på eftermiddagen har vi mest bara slappat i soffan, kollat på tv o ätit chips... H har varit här o fått sig en kaffekopp oxå, o busat lite med oss. Alltid lika mysigt att träffas!
Stina sover gott i sin säng sedan länge o jag ska nog ta mej ett vinglas (ikväll igen....!) o krypa upp i soffan. Är faktiskt riktigt trött, så det blir nog en ganska tidig lördagkväll. Skönt!

Ha en fin lördagkväll nu, o ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar