torsdag 7 oktober 2010

Feber..

Sitter här o funderar... Är lite rädd att lillfisan kan fått en urinvägsinfektion. Under den senaste veckan så har det hänt ett par gånger att hon varit upp på toaletten o kissat på natten, lagt sig tillbaka o sen gått upp o kissat igen. Efter kanske bara ett par minuter.. Jag har väl tyckt att det är lite konstigt, men inte brytt mej om det- barn har ju så mycket konstiga idéer för sig. Men nu ikväll när hon skulle gå o sova så kände jag att hon var hemskt varm, kollade tempen o den visade 39.6'. Så nu misstänker jag en uvi... :( Men jag får avvakta o se hur hon mår imorgon- hon kanske vaknar o är jätteförkyld bara. Usch, va orolig man blir!
Det har blivit väldigt dåligt med bloggande den här veckan, har haft fullt upp! Jobb, jobb, jobb! Men imorgon är jag äntligen ledig, o det ska bli sååå skönt! Hoppas på att lillfis tycker att vi ska sova länge imorgon bitti.. ;)
Förutom jobb så har vi haft besök av Anna o hennes små sötnosar, i onsdags. Det var riktigt kul! Stina o Valle leker så himla bra ihop, precis som om dom skulle kännt varandra hur länge som helst.. Så det var jättemysigt! Hoppas absolut att vi kan ses snart igen! Dessutom kom goaste Emmy förbi o fick sig en kaffekôpp oxå.
Imorgon kommer min moster Ninni hit o hälsar på en sväng, o på eftermiddagen kommer H.. Nu ska jag nog snart slänga mej i säng, tror jag. Trött!
Sov sött, mina vänner & glöm inte att njuta av varje ögonblick- dom kommer ju inte tillbaka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar