onsdag 1 september 2010

Såld?

Nu har E o hennes dotter varit här o spanat in soffan... Så nu är det bara att hålla tummarna för att dom vill ha den! Dom verkade ganska sugna, får besked nästa vecka. Skulle va helt underbart om dom köper den, för då kanske jag äntligen kan få lite ordning i mitt sovrum. Det är ju liksom 'färdigt', men det ser ut lite som ett förråd just nu... Soffan, träningscykel, dockvagn- som bara står där inne o tar upp en massa plats o ser tråkigt ut. Men blir jag bara av med soffan så tror jag nog att det ska bli bättre ordning där inne. Måste sätta upp den stora spegeln, o så är det lite krokar o annat krafs som ska upp på väggarna.

Nu ska jag mysa ner mej i soffan bredvid Stina en stund, innan det är läggdax för henne. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar