måndag 6 september 2010

Nya blommor?

Jahapp, ännu en arbetsdag avklarad. Den gick fort o lätt, men så är det när man har bra arbetskamrater! ;)
Såg nu när jag kom hem att jag verkligen måste göra något åt blommorna ute på trappen. Eller, blommor å blommor, snarare skräpet ute på trappen.. Gamla vissna dahlior o Stinas halvdöda klätterkrasse. Nej usch! Funderar på att köpa några fina höstaster eller ljung... Det tror jag bli fint! Och nu kan man ju börja tända ljus i ljuslyktan oxå! Mysigt! Får fundera lite på det där o fixa till något bra.

Den här nyttiga veckan började bra, förutom att jag åt äppelkaka med vaniljsås på jobbet o två muffins nu när jag kom hem från jobbet... Bra, Linda, BRA!! :(Fan.. Jaja, det är ju en ny dag imorgon- som tur är! ;) Ska i alla fall ta tag i mina promenader nu igen! Det har varit lite halvdåligt med det oxå nu, men nu när det är såna här fina höstdagar så tror jag inte att det kommer bli några problem.

Imorgon är det jobb som gäller, sen måste jag handla lite innan jag hämtar lillfisan på dagis. Det var väldigt tomt i kylskåpet för tillfället. Dessutom är jag nog tvungen att klippa gräsmattan.. *suck*

Neeee, nu ska jag nog gå o borsta tänderna o krypa ner under täcket! Klockan ringer ju 05.20. GoNatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar