torsdag 9 september 2010

Hej Då!

Nu har vi sagt ett sista hej då till lilla mamma! Hon åker imorgon. Det kommer bli tomt utan mamma nu- har ju precis börjat vänja mej vid att ha henne på hemmaplan igen. Men den här gången blir hon i alla fall inte borta lika länge som när hon var på Haiti..(*hoppas hoppas*)
Jag är otroligt stolt över henne- mamma är bäst!

I tisdags kväll hade jag besök av käraste Emelie! Hon kom halv tio på kvällen o stannade till elva. Det var supermysigt! Vi drack thé o pratade om livets alla viktiga saker, i soffan. Det var ett härligt initiativ av henne att dyka upp så sent, vi har ju så himla svårt att hinna med att ses nuförtiden. Dessutom var det skönt med lite sällskap på kvällen, för en gångs skull.. :)

Jag har börjat rensa lite i 'lillrummet'. Det har varit/är fullt med en massa bråte som jag ska slänga, återvinna o panta. Det är ju helt otroligt hur mycket skit man kan samla på sig! Men nu laddar jag ju för att ha bil ett tag framöver!! Yyeey!:) Så då ska det bli utrensning på hög nivå.
Det ska bli så jäkla skönt att ha bil nu! Allt blir lite enklare då, o så kan jag äntligen hälsa på alla goa vänner som jag inte varit hem till på lääänge. Dessutom så måste jag ju åka ner till mammas hönor en gång om dagen.. Japp, jag ska vara hönsvakt när mamma är bortrest! Det ska bli spännande att se hur det går...

Nu ska jag slå en pling till min Anna, sen blir det Idol o en thékopp under filten i soffan! Och imorgon bitti ska jag sova läääänge!! Minst till 7 i alla fall..... ;) Ha en fin kväll, mina kära!

Ps. Tycker nog att bloggen blev ganska snygg såhär! :) Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar