onsdag 21 augusti 2013

Liten blir stor

Som ni vet så har jag nu börjat jobba igen och helt plötsligt så bara springer våra dagar förbi och bloggen kommer lite i kläm ibland.. Men jag är här, jag lovar! :)

Idag är en stor dag! Min pyttelilla skruttebebis har börjat skolan. Va faan hände liksom??!!!! Men jag är så stolt och hon är så duktig.



Och detta skulle ju såklart firas nu på eftermiddagen, med tårta!
Jag hade tänk att vi skulle baka en tårta själva, men Stina ville hellre ha prinsesstårta från kondiset, så det fick det bli! :)


Så vad har hänt mer under veckan... I måndags (efter jobb/fritids) så drog vi ner till mamma och badade vid badplatsen där dom bor. Det var ganska kallt i vattnet, men skönt att vara i en stund.




Till och med mammas lilla råtta/hund badade, men efter det så skakade hon som en liten vibrator en lång stund. Inte lätt att va liten! ❤


Myyyyys ❤


Nu ska jag hänga lite i soffan med Stina innan det är läggdax.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar