måndag 15 juli 2013

Bra måndag!

Idag har jag varit ledig och vi har njutit av det fullt ut. Inte så mycket sovmorgon, tyvärr, men det blir väl så när man har hund... ;) Så morgonen började vi med en lång hundpromenad i det sköna sommarvädret. Sen frukost på altanen för min del, medans Stina åt sin frulle i soffan framför sommarlovsprogrammet. Efter det så tog vi en tur ner på byn och kikade runt lite i affärerna. Det blev lite shopping på rean på Lindex. Stina fick sig en ny semestergarderob och hon är sjukt nöjd! :)


I kväll var vi bjudna på middag hos mormor&morfar. God mat och lite vin bjöds det på där. Det var en trevlig kväll! Nu har jag just pratat i telefon med några av mina favoritdamer och druckit ett glas rosé på altanen. Resten av kvällen kommer jag att spendera här i soffan, bredvid en snarkande Chevy. :) 

Imorgon väntar en fikadejt med en gammal barndomsvän från Nynäshamn, och hennes familj. Det ska bli jättekul att träffa dom igen!! ❤
Vi hörs! Puss

1 kommentar: