söndag 12 maj 2013

Lust??

Men, hjälp, var har blogglusten tagit vägen??? Jag som varit inne i värsta bloggbubblan ett tag, nu har jag inget att komma med alls. Aaja, jag gör väl ett försök i alla fall. ;)

Igår var det lördag o vi hade inga särskilda planer. Vi tog en promenad ner på byn o kikade runt i butikerna, men shoppade inget särskilt. Jag köpte mej några fina gerbera hos Fia i blombutiken o Stina fick en ny målarbok. Jag hade tänkt köpa nya träningsbyxor o tygskor men hittade inget på Intersport. Får kolla nära jag är i Karlstad nästa gång.
Annars så tog vi en fika med mamma&pappa på eftermiddagen, det var det enda vi gjorde igår. :) Skönt att inte ha fullt upp för en gångs skull! Och vi kör nog på lite samma tema idag oxå, ska inte göra något särskilt. Jag funderar på att lämna Stina hos min mormor&morfar en stund sen, så att jag kan ta en långpromenad. Det skulle vara skönt. :)

Nu ska jag duscha. Hej så länge! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar