fredag 2 november 2012

In bed

Jag avslutar den här fredagen på samma sätt som den började- i sängen med min iPad. Fantastiskt! Fast det var bättre imorse, för då var lillfisan hemma...

Den här dagen har varit fylld av en massa härliga saker o vänner, men har (somvanligt) skuggats av att någon måste vara elak mot mej. Jag måste ha väldigt dålig karma... Kanske var jag slaktare i mitt förra liv?! ;) Hah!
Nää, nog om det! Jag hade ju lovat er att lägga ut lite bilder från igår, men eftersom jag fortfarande inte riktigt fått kläm på det där med bilder o iPaden så får ni nöja er med den här "just nu"-bilden från mobilen! :)

Jag ska krypa ner lite längre under täcket nu o kolla vidare på paddan, men återkommer såklart imorgon. Då är det jobb som gäller, efter tre dagars ledighet. :)
Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar