onsdag 14 november 2012

Dagen som gått

GoKväll, mina kära vänner!
Nu har jag äntligen fått ordning på min kära iPad efter att den bara la av i söndags. Lämnade in den å Expert här i byn o efter knappt en timme var den som ny... Så antagligen var det väl bara ett skitfel, som jag bara var för dum för att förstå. ;) Aaja, nu är den som den ska igen i alla fall!

Idag tror jag att jag o lillfisan har varit precis lika trötta o slöa hela dagen. Vi har bara tagit det lugnt hela dagen. Tog en prommis ner på byn på förmiddagen, men annars så har vi bara hängt här hemma i soffan o kollat på film. Det är skönt med såna dagar ibland! Man måste ju faktiskt passa på när man är ledig. Imorgon är jag oxå ledig egentligen, men då är det såklart ett avdelningsmöte på eftermiddagen... Men det spelar ingen roll, vi har inga särskilda planer ändå o Stina vill gärna till dagis i alla fall.

Idag tittade vi runt lite i butikerna när vi var nere på byn o jag hittade sååå mycket potentiella julklappar! På Lindex hade dom hur mycket fina bebiskläder (o barnkläder oxå för den delen) som helst, så där hittade jag några söta saker som jag nog måste köpa till lille Vilmer. Och lite grejor som lillfisan måste få. På  Living hade dom en supersnygg ljusstake som jag kanske ska köpa till köksfönstret.... En adventsljusstake, alltså. Fast det är klart, det räknas väl inte som en julklapp?! Hah! Det spelar ingen roll, för jag har ett presentkort där som jag fick när jag fyllde år. ;)
Hursomhelst så såg jag en hel del grejor som jag kan köpa i julklapp, så nu håller jag tummarna gör att min retroaktiva löneförhöjning äntligen blir utbetald den här månaden!

Nu ska jag pilla vidare på min padda o försöka kolla på tv.. Sen blir det att krypa ner bredvid den goaste ungen i hela världen som redan ligger i min säng. :)
Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar