tisdag 4 september 2012

Tråkigt??

Men gud, va jag är en tråkig bloggare just nu... Är sjukt trött på själva bloggen o dess mall o upplägg, men sålänge jag inte har någon dator så är det inget roligt att greja med det där. Dessutom är det ganska meckigt!
Aaja, jag hoppas att ni står ut! Jag ser ju att ni är in o läser i alla fall... ;)
Kanske till o med skulle slå på stort o byta bloggportal sen??

Igår jobbade jag till 15 o direkt tog jag med mej lillfisan o drog ner till min mormor&morfar. Där lämnade jag av Stina o gav mej ut på en promenad. Det var jätteskönt! En timme o 6 km. :)
Idag har jag oxå jobbat, o efter det åkte vi först o handlade. Sen hem o städade lite o lagade en god middag. Annars så har det väl inte hänt så mycket mer spännande här i Svensson-land... Haha! :) Vardagstrams bara.

Imorgon jobbar jag en kvällstur o då ska min älskade vän Emmy vara barnvakt åt lillfisan. Stina LÄNGTAR!!
Tack för hjälpen, vännen!

Nu ska jag borsta tänderna o hoppa ner i min renbäddade goa säng! Håller tummarna för att jag somnar lite tidigare än jag gjorde inatt.. Tittade på klockan sista gången vid 01.30 så när klockan ringde 05.20 var jag nästan död.

Puss & GoNatt, sötaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar