torsdag 13 september 2012

120913

Morrn morrn!
Imorse blev jag väckt 05.42 av det bästa sms:et på länge!! Min bästaste bästis Anna är äntligen påväg till BB. :)
Ååååhh, jag är så sjukt glad för deras skull o håller nu alla mina tummar för att det ska gå fort o lätt.. <3

Idag jag en del att greja med. Måste ner på byn o gå på bolaget, köpa 2-årspresent, handla mat m.m o kolla efter ett nytt nagellack. Massa viktiga ärenden alltså... ;)
Imorgonkväll vankas tjejmiddag här hemma med bästaste AnnaA o Jojjo. Det ska bli sjukt kul! Jättetråkigt att inte Emmy (http://mylifeisamystery.blogg.se) kunde komma bara.. :( Menmen, det kommer fler tillfällen!

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe, surfa lite på mobilen (ff ingen dator..) o sen hoppa i duschen. Sen ut o fånga den här soliga torsdagen!! ;)
Puss på er!

Min frulle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar