måndag 18 juni 2012

S E M E S T E R !!

Yeah!! Nu är det äntligen semester. Fy fan, va skönt- vilken lycka! :)

Och den första semesterdagen kunde nästan inte ha börjat bättre. Vaknade vid halv 8, gjorde iordning frulle till lillfisan o väckte henne. Sen slängde jag mej i duschen o gjorde mej iordning lite grann. Prick klockan 9 var vi på plats nere vid Vattenlandet för Stinas första dag på simskolan. Det var jättekul, men lite kallt. Jag tyckte så synd om dom stackars små barnen som stod där o hackade tänder i bara badkläder. Men dom hade så kul! :)

När vi kom hem satte vi oss en soffan en stund, för att få upp värmen igen, o sen tog vi en promenad ner på byn på lite sommarlovsshopping. :) Stina fick lite pysselgrejor (eftersom vädret inte riktigt är så soligt som jag hade hoppats..) o jag köpte mej en superfin topp från VILA. Plus att vi köpte lite nya fina nagellack, det hör liksom semestern till.... ;)

Nu ska vi äta lite lunch, gårdagens pizza, o slappa. Sen blir det fika hos min mormor&morfar.

Ha en bra dag! Puss Puss




Här är ett kollage på bilder från i fredags, när vi firade att lillfisan hade gått på Sommarlov! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar