måndag 25 juni 2012

Hejåhå!

Det blir dåligt bloggande just nu, det är fullt upp att ha semester!! ;)
Haha! Joo, fullt upp är det- men på ett positivt sätt såklart.
Jag slipper ju i alla fall gå till jobbet!

Idag har vi varit på simskolan på morgonkvisten. Stina är så duktig! Men i morse var det kallt åt dom stackars barnen o det ösregnade. Direkt efter det slängde vi oss i bilen o åkte ner till Karlstad för lite shopping. Jag var i stoooort behov av nya vardagsskor o det hittade jag. Köpte 2 par á 99kr! Billigt!! :) Sen köpte vi en del annat smått&gott. Bland annat en del kuliga saker inför våran minisemester i Orsa! Vi åker dit nu på torsdag o stannar till på söndag o det ska bli helt otroligt roligt o skönt! Vi längtar!

Nu har jag just testat ett nytt recept som jag fått av min moster på Frökex. Dom ska tydligen vara något himmelskt goda- vi får väl se hur det blir.. Om dom är goda så lovar jag att dela med mej av receptet. :)

Jaa, jag vet- det är skittråkigt med blogginlägg utan bilder. Men jag lovar att återkomma med det senare idag.
Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar