tisdag 12 juni 2012

GoKväll!

Gud, va svårt det är att komma i säng på kvällen när man är ensam! Jag sitter först o ugglar i soffan o tycker att allt är ganska trist o ungefär vid den här tiden så kommer energin o jag drar igång allt möjligt. Igår till exempel, då pratade jag i telefon med Anna hela kvällen (ja, efter mitt arbetspass som slutade kl. 21). När vi la på så var nog klockan elva o direkt efter det så fick jag helt plötsligt för mej att jag skulle ta tag i garderoberna. Vi har ju köpt en ny garderob som placerats i källaren, o dit skulle det flyttas kläder o fyllas på i en annan. Så när jag väl var i säng så var klockan ett.... Som tur var så var jag ju ledig idag o behövde inte gå upp så tidigt.
Vi får väl se vad jag drar igång med ikväll. ;)

* * * * * * * * * * * * *** * * * * * * * * * * * *

Idag har vi haft en riktigt bra dag! Började med ett toppenkul besök hos bästa familjen Anderssén/Rage. Fika, skvaller & en massa mys!
När vi kommit hem o petat i oss lite lunch så drog vi iväg till lägenheten o plockade i grejorna där. Och för en gångs skull så gick det riktigt bra o vi fick en himla massa gjort o packat! :)
Vi håller på o flyttar, om det är någon som händelsevis har missat det.....
Så eftermiddagen har ägnats åt att plocka rätt på alla grejor jag tagit hit. Plus att jag bytt gardiner i vardagsrummet, köpt nya kuddfodral o piffat lite här hemma. Blev riktigt bra, om ni frågar mej! ;)

Pratade i telefon med H förut o fick nästan gråten i halsen när han berättade att hans chef sagt idag att han får semester de tre sista veckorna i juli, d.v.s EFTER min semester. :( Han slutar samtidigt som jag börjar igen. Han hade bett om att få tidigare men, nej.
Förbannade norskar!

Nää, nu måste jag nog stänga av datorn- han verkar va lite trött...
Puss&GoNatt

1 kommentar:

  1. Snyggt! :-)
    Ja, men jag kan bjuda dig på salladen någon dag!
    Kan ta't när Micke är borta så jag får i mig nån vettig mat! ;) ... Haha

    SvaraRadera