onsdag 30 maj 2012

Onsdag

GoKväll, gott folk!
Haft en bra kväll?? :)

Jahapp, nu är det redan onsdagkväll.. Den här veckan har gått fort. En ganska bra vecka, fast det är fullt upp från morgon till kväll. I måndags jobbade jag 7-15 o direkt efter det drog vi till Rottneros o goaste Charlie som fyllde 3 år. Där bjöds det på fika o barnen busade o lekte ute i trädgården. ♥
Och gårdagen, ja där såg ni ju min to do-list... Fick väl inte allt det jag vill få gjort gjort, men han faktiskt med en hel del bra ändå innan det var dax att dra på kvällsjobb. Nu är nästan hela altanen tvättad inför målning o det känns gööööötttt!!! Det enda som jag egentligen inte han med ordentligt var väl långpromenaden o städningen av lillfisans rum, men det har vi gjort idag istället! :) Stina var så himla duktig o städade sitt rum alldeles själv medans jag klippte gräsmattan. Och efter det tog vi en promenad på Sundsberg i nästan en timme. Det var superskönt! Lillfisan plockade blommor -->

Imorgon är jag ledig o det ska bli skönt! Ska försöka uträtta lite ärenden på förmiddagen o åka till lägenheten o greja lite. På eftermiddagen kommer AnnaA o grabbarna hit. :)
Imorgon ska jag dessutom lägga ut ett par recept, på allmän begäran.. ;) Så jag återkommer! PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar