måndag 7 maj 2012

Mobil

Nu har jag pratat i telefon i flera timmar, är alldeles svettig i örat!! :) Hah! Men jag klagar inte, det är alltid trevligt att spendera kvällen med sina bästaste vänner. ;) ♥

Idag har jag haft en lite annorlunda dag på jobbet. Jag o Jojjo har suttit vid datorn hela dagen o grejat med schemat. Det var ingen barnlek direkt! Men det blir säkert bra tillslut. Det var faktiskt ganska skönt att få göra något annat än det vanliga jobbet, ett litet avbrott liksom. Imorgon ska jag jobba som vanligt, men ons-tors blir det "kontorsjobb" igen. :) Jag jobbar en kvällstur imorgon o på förmiddagen ska jag på ett möte, så det blir fullt upp hela dagen.

Har inte så mycket roligt att skriva så jag bjuder på några bilder istället. Tjingeling!

Cykelbruttan mitt i centrum

Stina & Edvin på studsmattan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar