tisdag 10 april 2012

Hohoo?!

Hur e läget?

Själv har jag precis landat i soffan o satt på datorn. Lillfisan sitter bredvid mej här o ser på Bolibompa, nyduschad i morgonrocken. :)
Den här dagen har gått FORT! Jaa, den är väl inte slut än men nu ska jag nog inte göra något mer idag... Först jobbade jag 7-14. Efter det tittade bästaste AnnaA in en snabbis o fick kaffe innan det var dax att dra vidare mot dagis. När jag hämtat Stina så åkte vi ner på byn o uträttade några ärenden. Väl hemma parkerade jag lillfisan i soffan framför en film (skitvädret ute tillåter liksom inte så mycket annat just nu) o jag började med maten. Idag fick det bli crêpes med en god sallad. Det var supergott!
Imorgon är det jobb som gäller igen o efter det kommer Linda hit på fika. Det ser jag fram emot! :)

Nu ska jag bara plocka ihop tvätten o sen blir det soffläge resten av kvällen!

Hoppas ni har haft en fin tisdag! Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar