måndag 27 februari 2012

Vardag

Nu är det måndag igen o allt är tillbaka till vardag. Så nu ska jag väl försöka hinna med att blogga lite mer.. Jag känner att det har varit lite dåligt med det just nu, men jag har helt enkelt inte haft tid.

Kalasfin!

Igår fyllde vår sötaste, goaste, bästa Stina 5 år!

Så gårdagen var fylld av kalas, tårta o en massa presenter.
Jag jobbade på dagen, men så fort jag kom hem så kom mina föräldrar o morföräldrar + att lillfisan firat hela förmiddagen oxå. :)
Lite svårt att förstå att min lilla bebis redan är 5 år....
För exakt fem år sen idag satt jag o Henric o grät på avdelning 10, medans personalen stack Stina överallt o tog en massa prover. Huuuujamejjen! :(
 Det var två fruktansvärda veckor på den avdelningen, men det gick ju bra!
Min ängel!
Tårta & presenter
Nu ska vi äta lite kvällsmat. Kycklingfilé med grönsaker o fetaostcrème! Mmmm.

Jag återkommer senare! Puss

1 kommentar:

  1. Hej. Men så roligt med 5 årskalas. Med tårta och paket. Fin tjej....

    Nu har jag bytt blgg igen men nu var jag tvungen. Tog mig inte in på Amelias blogg ibland.. Så välkommen till den nya..

    Ha en bra kväll!!!! Maria!!!

    SvaraRadera