onsdag 8 februari 2012

Vår dag

GoKväll, mina vänner!

Oj, vilken bra dag vi har haft idag!
Har tyvärr inte hunnit med riktigt allt jag hade önskat, men en hel del viktigt är avbockat från listan. Gött!
Vi har varit till Torsby idag o hämtat ut våra försenade pass o lämnat in ansökan om återbetalning av de pengar jag fick lägga ut för tillfälliga pass. Så nu är det bara att hålla tummarna!
Är ju trots allt 1960kr som jag fick lägga ut helt i onödan...
Det känns skönt att äntligen ha det gjort- Check! :)
Annars så har jag, Stina o Emmy varit o hälsat på goa Susann o Ellioth idag. Det var jättetrevligt! Fika o en massa babbel om allt mellan himmel&jord.
När vi kom hem därifrån så drog jag igång med storstädning, så nu är det så rent o fint här hemma! Lovely! Det var välbehövligt....

Imorgon kommer min bästaste bästis Anna o lille Edvin äntligen hit! Och det ska bli hur kul som helst! Vi ska fira Annas nya FASTA jobb... Grattis vännen! :)  ...med semlor o kaffe!
Senare på kvällen blir det torsdagsmys med dom bästa.  Längtar!!!


Nu ska jag hoppa i säng o läsa. Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar