måndag 27 februari 2012

Kvällskvist

Huu, va trött jag är! Fast ändå lite rastlös, vill liksom inte gå o lägga mej...jag vet att så fort jag kommer till sängen så kommer jag vara jättepigg o bara ligga där o titta i taket. Så det är lika bra att sitta vid datorn ett tag till! ;)

Jag har just betalat mina räkningar o äntligen satt in lite pengar på sparkontot. Förhoppningsvis får dom stanna där ett tag... Haha! :) Det har gått hårt åt ekonomin nu ett tag o det känns lite trist. Men men, det blir väl bättre.

Idag har jag jobbat sista dagen på jobbhelgen o imorgon är jag ledig. Det ska bli superskönt! Vi har väl inga större planer direkt, utan ska ta dagen lite som den kommer. Förhoppningsvis blir det en liten playdejt med goaste AnnaA o barna, men vi får se.
Efter jobbet idag så åkte jag hem o hämtade resterna efter gårdagens kalas- tårta o bullar- o drog ner till bästaste Jojjo o fikade hela eftermiddagen. Det var som vanligt helmysigt! :) När vi kom hem så var det matlagning som gällde o sen har vi bara spenderat kvällen i soffan.

Jahapp, det var det det.... Nu ska jag hänga tvätten, sen blir det väl sängen.
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar