lördag 25 februari 2012

Igår/Idag


Det blev inget mer inlägg igårkväll, som ni kanske märkte.. Jag fastnade i telefon med bästaste Anna o tiden bara sprang iväg. Men nu ska jag försöka få till något. :)

Fika
Igår hade vi en riktigt mysig dag från morgon till kväll! Gick upp ganska tidigt o åt frukost i lugn&ro innan det var dax att göra sig iordning. Sen drog vi iväg in till Karlstad o shoppade lite. Stina fick köpa sig nya kläder inför morgondagens födelsedagskalas o lite andra presenter. Det var kul att titta på folk i stan o bara ta det lugnt!
På kvällen hade lillfisan o jag en riktig myskväll i soffan! När hon hade lagt sig så slog jag in lite paket o sen spenderade jag som sagt resten av kvällen i telefon. En riktigt bra fredag! :)


Presenter



Nu ska jag göra mej iordning lite, plocka ihop en massa grejor o sen fixa till några semlor! Sen blir det att dra iväg mot Vårvägen innan det är dax att jobba.

Ha en bra dag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar