tisdag 14 februari 2012

14/2



Hoppas ni har haft en fanstastisk dag idag!

Vi har haft en bra dag! Jobbat, fikat med lilla mamma, varit på gympa o haft alla 's dagsmys med lillfisan hemma i soffan. :)
Jag överraskade henne med våfflor med sylt o grädde o hennes favvo-  trisslotter!

Men mitt firande av den här dagen fortsätter i helgen... ;)

Imorgon ska jag jobba igen o efter det tror jag att jag ska försöka städa o greja lite här hemma. Behöver göra lite nytta. För på torsdag blir det en lång dag på jobbet, med avd-möte på eftermiddagen, o på fredag är det fullt upp från morgon till kväll.

Nu ska jag lägga mej på soffan o kolla lite tv innan det blir att hoppa i säng. GoNatt! Puss&Kram



Ps. Ingen som hade några planer för dagen tydligen.... ;) Hah! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar